JellyPages.com

Sunday, December 19, 2010

mkn dlm ne brg !

kepada sesiapa saja yg membaca . aku minta maaf kat kmu klu kmu terasa . tu kw pnya hal la mw trasa ka x . ak x ckp psl kw pn sbnrnya . so , jgn nak gatal kn otak dan perasaan kw utk sentap2 k .

tlg la . kw sdar la dri kw tu . kw ckp2 org kw pkir kw tu da bgs sgt ka .

lagi 1 . ne org ne . tekilan sgt la ak kat kw . km lyn kw bgus2 . kw buat bgtu plk kat km . apa slh km ? km tw la kw ada life laen . ada kwn laen selain km . tp tlg la . ak ckp la awl2 arh . jgn mw jnji2 klu x d tepati . tiada org suka owh klu perangai bgtu . jd jgn d buat . ati2 bila bercakap . dan berfikirlah sepanjang-panjangnya sebelum berkata-kata . 


kw kn lelaki . aku layan kau bagus2 arh . apa laek salah aku sampai kau buat aku begini . kw badmouth ak . alah . bkn stkt ak ja . kwn2 ak skali pn kw badmouth . kw jeling2 kwn ak . even dorg mw try rpt2 dgn kw . eh . kw dgr cni arh . kw pkir kw tu sepa ka . mcm kw hensem sgt . mcm kw hebat sgt kw buat bgtu . we used to be friends bha kn . and yg last skali ak ingat lg . kw start renggang dgn ak after kw pnya girlfriend pnya cemburu pnya psl . aisshh . itu girlfriend lg pnya psl . mls ak . biarla .


aku tau ini semua dugaan dalam persahabatan kita . ya la . masing2 mw naik kepala . mw ikut perasaan sendiri . xpa la . aku sabar ja . pa2 hal ak lepas dlm blog atau fb ja . so , klu kmu trasa dgn setiap kata2 yg ak post . aku minta maaf . ak x ska org sentap2 ne . plus , ak x ska jgk pndam2 perasaan ne . nti sakit .  


ari ne . ak cerita psl kmu dua . ne sbnrnya blm abes lg luahan ati ak yg terkilan sgt dgn perangai kmu ne . xpa la . nti klu ak x ble thn lg , ak luah lg . 


ADIOS !
Strong Girl

No comments:

Post a Comment