JellyPages.com

Monday, August 19, 2013

My New Obsession~~~

Hye assalamualaikum ..

This time mau kongsi pasal my new obsession which the Singaporean Youtube hits ; MunahHirzi !

Okay .. so .. how do I know them ? well .. I was back at Sabah. Tawau to be exact raya baru2 ne .. so I met my crazy brothers la kan .. so my old brother tu yg kenalkn ak dgn dorg nih .. first vid ak tgk from them is for the bulan bahasa 2012 . so lapuk kan . so ketinggalan zaman kan . but yeah whatever. Yg pntg aku suka . and ak just tgk ja la . and tba2 ja bnda tu jd trending between kami adik bradik . haha .

Which videos u ask ? emm . yg “sental lg!sental lg!x lawa tu x lawa je! xtau ke aku ni makcik tua nak duduk! Dah la duduk kat reserved seating!” haha . and yeah . ak hafal most of it ! from the videos dr bulan bahasa 2012 dorg, epic minahs #3, single ladies parody and run the world parody.

Okay . msti korg tnya apa ke bendanya dorg ni. So I google bout them(cuz I don’t believe my brother said yg dorg ni kononnya exchange student dr Singapore) and gooogle said dorg ne start jd popular tym dorg upload vid dorg about their 10 Dares. So the story goes on. Nak tau lagi ? GOOGLE LAHH!! Banyak cantek kau nak aku crita smua! Kau hengat semua benda yang kau nak akan dtg bgolek tanpa usaha ke? Jangan nak mimpi! Haha..

Lupa nak ckp yg Munah and Hirzi are bestfriend yg unseparable. I envy them!!! and dorg ada Hubab and Nadiah jgkkk :)

So..now.. ak teramat-amatlah obsess dgn dorg ni .. I search about them more and I follow them dkt instagram and like them on Facebook..stakat ni, tu je lah yang sempat..nanti mau subscribe dorg punya Youtube channel and follow dorg dkt Twitter plk..hewhew~~
So here are some photos of them..



And you know what ??? I LOVE THEM SO MUCHHHHH!!!!!!!











so .. don't forget to watch their super-creative-admiring work and their super spontaneous and humorous act in Youtube channel , follow them on Twitter, like them in Facebook and follow lah jgk kat Instagram klu dah obses mcm aku .. hewhew~~ oh and yeahh .. and dorg buat their 10 dares tu smpi international okayy .. they even went to MALAYSIA!!  :D *nampak x dah gilakn dorg sgt..haha*

No comments:

Post a Comment