JellyPages.com

Friday, September 11, 2015

Pecah Perasaan (000007 - 000009)



000007

Aku bukan ahli nujum
Aku bukan pakar psikologi 
Aku tak mampu baca apa yang ada di fikiranmu
Aku tak mampu baca apa yang tersirat di hatimu
Malah aku tak mampu memahami riak wajahmu

Aku merayu
Kalau ada yang tidak kena dengan aku
Kalau ada yang tidak kena dengan tuturku
Terus terang katakan dengan aku

Tolonglah


000008

Terima kasih
Sebab selalu ingatkan aku tentang ibadah
Sebab selalu ingatkan aku tentang aurat

Terima kasih
Sebab keluarga aku senang dengan kau
Terima kasih 
Sebab berikan aku keyakinan baru dalam hidup
Sebab berikan aku senyuman aku yang dulu


000009

Tuhan temukan kita bersebab
Dan aku bersyukur
Tuhan temukan kita

Satu aku pinta
Jangan pergi dari hidup aku
Sebab kau buat aku senyum 
Dan pandang hidup ini ke arah yang positif

No comments:

Post a Comment